Co oznacza umowa na usługi DDD, jeśli prowadzisz punkt gastronomiczny?

Skrót DDD nie dla wszystkich jest jasny. Szczególnie widzimy, że wszystkie osoby rozpoczynające swoją przygodę z gastronomią, robią wielkie oczy, jeśli zapyta się je, czy podpisali już umowę DDD. Wytłumaczymy co to jest i dlaczego usługa DDD w Twojej restauracji jest obligatoryjna.

Skrót DDD oznacza trzy podstawowe usługi:

Dezynfekcja, czyli usuwanie mikroorganizmów chorobotwórczych, różnego rodzaju bakterii, wirusów i grzybów.

Dezynsekcja, czyli zwalczanie szkodliwych owadów latających i biegających, przykładowo – karaluchów, pluskiew, komarów, kleszczy, mrówek, much i wielu innych

Deratyzacja, czyli zabiegi mające na celu zwalczanie i zapobieganie występowaniu gryzoni: myszy, szczurów.

Jeśli prowadzisz punkt gastronomiczny, musisz posiadać opracowany plan monitorowania szkodników. Oczywiście możesz zrobić to samemu lub pozostawić pracownikom. Podejrzewamy jednak, że nie każdy Twój kucharz, kelner czy menedżer będzie wiedział jak to zrobić. Dlatego też wyjścia masz dwa: możesz jednego ze swoich pracowników (lub samego siebie) wysłać na kurs DDD online lub możesz skorzystać z profesjonalnych usług firmy takiej jak nasza.

Umowa DDD nie jest więc wymagana. Wymagane jest jednak zapobieganie występowania szkodników, a w przypadku występowania, szybkie zwalczanie. I tu zaczynają się schody, bowiem szkodniki są często inteligentniejsze niż nam się wydaje i samodzielne ich pozbycie się jest bardzo trudne, a w wielu wypadkach wręcz niemożliwe.

Raz na jakiś czas warto więc korzystać z profesjonalnych usług DDD, aby mieć pewność, że nie ma zagrożenia dla Ciebie, pracowników, a przede wszystkich Klientów ze strony szkodników. Nie chcesz chyba podać Klientowi zakażonej potrawy lub potrawy z niechcianą „wkładką”?

Specjalistyczny podmiot jak my daje Ci gwarancję, że takich szkodników nie będzie, Ty zaś masz podwójną pewność – bo gdyby się jednak pojawiły, możesz kierować swoje zastrzeżenia, do przedsiębiorcy, który udzielił takiej gwarancji.

Zlecając usługi na zewnątrz, pozwalasz również sobie i swoim pracownikom na pełne skupienie się na swojej pracy, co z pewnością przełoży się na zadowolenie Twoich Klientów.

Przewiń do góry